Priser - Festlokale med stort køkken

En gang fest i Sigerslevhus - altid fest i Sigerslevhus

Leje

Leje af festlokale pr. lejedøgn (kl. 15-11) 2.400 kr. - ekstra timer 135 kr eller et ekstra lejedøgn i forlængelse 1.900 kr.

Forbrug afregnes separat: Vand er fast med 85 kr/m3 og el afregnes ud dagsprisen hos Andelenergi.

Leje tilbagebetales ikke ved afbestilling fire uger inden arrangementer.

Køkken- og serveringshjælp

Køkken- og serveringshjælp ved buffetanretning kan tilkøbes efter aftale. 

Rengøring

Rengøring kan tilkøbes for 1.200, hvis det udelukkende er festlokale, køkken og toiletter som lejes. Lejes hele huset er prisen for rengøring 2.650 kr. Oprydning er obligatorisk. Er der meget beskidt og rodet efter festen, og det tager længere tid end vi almindeligvis beregner (2 pers. 5 timer for hele huset) til at gøre rent, opkræver vi efterfølgende betaling for ekstra timer á 325 kr.

Affald

Vi tager ansvar for at sortere affald i Sigerslevhus, og har gjort det let for jer at sortere i affaldsspande i køkkenet, som svarer til Stevns Kommunes affaldsfraktioner. Derudover har vi sat spande til brugte kaffefilte med kaffegrums. Hvis du ikke sorterer, skal vi gøre for jer bagefter. Tænk på at en fest hurtigt kan producere store mængder affald. Overvej om du kan give dine gæster mad med hjem i stedet for at smide det ud. Eller aftal på forhånd med os, om du ønsker at efterlade mad i et køleskab i stedet for at smide det ud.

Prisen for ikke at affaldssortere er 800 kr

Depositum

Depositum på 900 kr. pr. lejedøgn betales ved bestilling. Bookningen er først gældende ved indbetaling af depositum. Depositum betales ikke tilbage ved afbestilling.

Hvis der forbruges eller ødelægges for mere end det betalte depositum, vil det fremgå af afregnings-faktura.

Priser reguleres ved årsskiftet.